2014. augusztus 15., péntek

Postcrossing, avagy küldj képeslapot egy idegennek!

 Amikor Linka először írt erről, nagyon megörültem, pont valami ilyesmire volt szükségem. Micsoda izgalmak! :) A postcrossing.com oldalon regisztráltam, majd kértem 5 címet -első körben ennyit lehet. 5 lányt adott ki Oroszországból, nagyjából velem egykorúakat. 

 Először alaposan elolvastam a leírásokat, hogy ki mit szeret, milyen képeslapot vár, ha az embernek amúgy nincs ötlete. Így lett kávéfüggő, macskamániás, zsiráfos, könyvmoly és egy, aki igazán nem tudta, mit is akar. Bármi jó neki. Ezen infok alapján levadásztam a megfelelő képeslapokat. Elhatároztam, hogy minden képeslapra mindig fogok valamit rajzolni az alapján az info alapján, amit megadnak magukról a delikvensek.

 A szöveg egyébként olyan általános lett, hiszen mit is lehet elmondani egy képeslapnyi területen? Nem sok mindent. És az is számít, hogy ez lesz az első benyomás, amit teszünk a fogadóra.

 Mindenesetre kíváncsian várom, mikor küldenek nekem is egy lapot. Egyelőre még ezek sem érkeztek meg a messzi Oroszországba. Már nagyon várom, hogy megkapják és visszaigazolják!

 Ha ki akarod próbálni, itt regisztrálj: http://www.postcrossing.com/



1 megjegyzés:

Zoli írta...

Ez nagyon állat, köszi a tippet, be is regisztráltam.