2007. január 28., vasárnap

99. bejegyzés

Szombaton volt az utolsó vizsgám, szociológia - kihúztam azt az egy tétel, amit megtanultam... a funkcionalista elméletet. Így sikeresen lezártam ezt a szemesztert. 31 kreditem lett, 4,2es átlaggal, és nem buktam meg jogból, sőt... :) Most két hét szünet, míg kezd a suli. Elkészült az új órarendem is, keddenként csak délre kell járnom, de csak nyolcra fogok hazaérni, ám a pszichoanalízisért úgy vélem érdemes lesz ott maradnom. A-héten hétfőn egyáltalán nem kell kimennem Vácra.

A konyha is elkészült nagyjából. Végre van normális kaja itthon. Megígértem már szinte mindenkinek, hogy főzök valami finomat. (talán a finomat idézőjelbe illene tennem.) Még kedden rámolok és csinosítom, aztán délutn Dodyval van találkozóm, egy teára. :)

Tegnap Hugi korcsolyázni volt egy barátjával, addig én megnéztem a vándorló palotát. Nagyon kedves animációs film. Az eleje nem nagyon tetszett, de így voltam Chihiroval is. Kigyűjtöttem japán neveket az új történetemhez, amit már itt is olvashattok. :) Mitsuko mellett Maybelle és Beth is várja már, hogy folytassam. Nem beszélve a könyveimről, amik szeretnék már, ha végre elolvasnám őket. Most megint lesz időm!!! Értékes kincs, ami felett újra én rendelkezem, és nem lesz lelkiismeretfurdalásom, hogy ha esetleg nem a tankönyvek felett görnyedek.

Holnap reggel Vácra megyek ki, Bettivel. Linkának még mindig nincs fenn a jog eredménye, pedig már régen mindenkiét feltették. Most megyek, és tovább pötyögöm Mitsuko történetét.

Nincsenek megjegyzések: