2009. december 5., szombat

Szegény blogocskám...

Rég nem volt időm írni... Nem, mintha ez bárkinek is számítana rajtam kívül. Nagyon sok változáson megyünk keresztül, béget érnek hosszú időszakok, amik életem jelentősebb éveit ölelte magába. Búcsúzom a főiskolámtól, már csak államvizsga...

Az elmúlt napokban Eszteromban voltunk szociálpedagógiai konferencián. A főiskola befizetett minket. Három nap a szakma legjavával. Tanúlságos előadások, szekciók, diskurzusok tarkították ottlétünket. Nem mellesleg a kísérő programok is jól voltak, borkostoló és borpince látogatás, második nap pedig éjjel a miénk volt a wellness fürdő a polgármester jóvoltából. Esténként fogadások, igen magas színvonalon.

Méltó búcsú a hallgatói évektől. :( Szomorú, de egyben vidám is, új távlatok nyílnak meg előttem. (I hope so...)

Tegnap este szülinapozni voltunk egy gyerekkori barátnőmnél. Érdkes embereket ismertem meg, bár a társaság javarésze oroszul beszélt, amiből sajnos nem sokat értettünk... Ez van, kellett nekem nem erőszakodkodni itthon jobban, hogy megtanítson Anyu oroszul.

A héten lezárult a hosszú gyakorlat is. A gyakorlati naplómon már csak az utolsó simítások vannak hátra.

Nem ígérem, hogy ebben az évben még sokat fogok írni. Sajnos a lap topom kábelje tönkrement és egyelőre ingyen próbálok szerezni, mert elég húzos az ára. (Ha valaki tud, akkor ne habozzon szólni...) Így most Hugi gépén osztozkodunk, több kevesebb hajtépéssel... :P

3 megjegyzés:

Morag írta...

De nekem szàmìt!

Lilla írta...

Nekem is! Hiányollak :)

Lun írta...

igen... hiányzol mindenkinek :(