2007. március 9., péntek

Egy újabb (hosszú) bejegyzés... :)

Azon kedves Barátaim, akik rendszeres olvasói a blogomon megjelenő rendszertelen gondolataimnak, és bejegyzéseimnek, láthajták, az útolsó két firkantás eltűnt... De köszönöm az addogó üzeneteket Bosykának és Bratyónak : ).

Ma amikor bent ültem fejlődéslélektanon, és az előadó a pszichoszexuális fejlődési szakaszokat vázolta, a Szél meglengette az ablakon lévő függönyt, és észrevétlenül benézett. Majd végigsimított a hátamon, együttérzéséről biztosítva a hallott tananyagról. (ami érdekes lett volna, de az azelőtti órám pszichoterápiák gyakorlat volt, és már ott lefáradtam.) Minden porcikámban éreztem, itt a szép idő. Pont így, ahogy szeretem. Se nem meleg, se nem hideg. Kellően felhős az ég, de még a Nap is lekandikál a Földre.

Kiolvastam Coelhotól az Alkimistát. Nagyon tetszett, valóságos lelki táplálék volt. Kiírtam néhány idézetet. Most már túl álmos vagyok, h feltegyem őket, de amint tudom, bepótolom ezt. Aztán családjogon összeírtam azokat a dolgokat, amik számomra fontosak, de mások nem tulajdonítanak nagy jelentőséget nekik. Ez a lista viszont nem publikus, mert az olyan lenne, mintha mesztelen képeket tennék ki magamról. (senki ne reménykedjen ebben sem...)

Edzés után kaptunk egy doboz csokit a srácoktól, nőnap alkalmából. Egy részét elmentettem Bélunak is, mert ma nem tudott eljönni. A héten volt négy edzésem, kellően elfáradtam, de cseppet sem vagyok kimerült. Történt még valami jó is, de azt majd hétfőn mesélem el... A hétvégén aligha fogok blogot írni, Jszberénybe megyek, ha minden jól megy, és csak vasárnap este jövök haza. Írnom kell a zongora tanárnak is, h nem tudok menni hétfőn órára. Sajnos. De semmit sem fogok tudni gyakorolni, így nem nagyon van értelme menni.

Kaptam képeket Ozoráról is, sőt, akit érdekelnek, azok itt megnézhetik: bujutsu.pokfoci.hu és ezen belül a Balazs mappát kell keresni, majd Bujutsu, és ott lesznek a képek a Nagy Malackodásról.

Most már tényleg megyek aludni, különben nem fogok tudni felkelni reggel...

Nincsenek megjegyzések: