2009. június 28., vasárnap

Zivatarok közepén

Kellemes füst illata van a hajamnak. Tegnap Sástón volt a szokásos főzőverseny. Mivel most nem edzhetek, a csatában nem vettem részt - ami nagyon szomorú volt a számomra, hiszen az eső következtében átalakult az egész sárcsatává, amiben olyan jó lett volna futkorászni... Így maradtam a fakanál és a bogrács mellett. Egész finom lett a lecsó, ahhoz képest, hogy az én gondjaimra lett bízva. Kedvenc kis kötényem magamra tekertem - amit mint utólag kiderült, igen bölcsen tettem, különben csupa kosz lehettem volna, mire az étek elkészült.

Most is esik. Áthatolhatatlan esőfüggöny ereszkedik a városra. A mai napra festést tervezek, olyan sok kép feszít belülről, hogy addig nem lesz nyugtom, amíg nem rajzolom ki magamból. Persze, örömmel teszem, hiszen nagyon szeretek alkotni.

Éjjel befejeztem a Fekete Tőr Testvériség utolsó megjelent kötetét. A befejező rész várhatóan szeptemberben fog megjelenni. De ez az ötödik kötet nem tetszett. Ez már nekem is sok volt. Most Coelho és Joanne Harris verseng a kegyeimért. Az írónő könyvét már elkezdtem olvasni, de az első húsz oldal után még nem érintett meg. De azért kitartok. :P

Olvasni jó. Az éjszakákat megfesti a képzelet különböző lényeivel, tartalmi mondanivalók bújnak meg a sorok között - hacsak nem Ponyvaregény...

Nah jah, rákaptam a facebook alkalmazásaira és különböző magas színvonalú kvízeket töltöttem ki. Ezek során kiderült, hogy a Pulp Fiction szereplői közül Mia Wallace-re hasonlítok a leginkább, a South Park-ból Kyle-ra (no comment...), leginkább a pegazus, mint mesebeli lény az, ami közel áll hozzám, s ha már ló "márka" akkor a lipiczai, Aprajafalvából pedig Törpapa az, aki én lennék... A diktátor... (Ajánlom ehhez figyelmetekbe Carpathia írását Aprajafalva politikai berendezkedéséről. Igen tanúlságos.)

A bankett egyébiránt jól sikerült. Négykor ért véget a nagy mulatozás. Méltó befejezése négy évnek.

1 megjegyzés:

Lun írta...

:)

Engem elfenekelt majdnem anyukám, amikor meglátta az edzőcuccom a sástói "buli" után... :P