2007. február 28., szerda

Nolasyn Rózsái kontra nyűglődés

Úgy éreztem, ez nem az én napom... Pedig egy percre még a Nap is előbújt a felhők mögül. Elég nyűgös vagyok, nomeg, a fősulis Barátaim többnyire betegek, egyedül voltam ma, eléggé magányosnak éreztem magam. Nyaf. Noha becsatlakoztam Fundyék mellé, és ez átmenetileg enyhítettek ezen. Valószínleg az idő is rátesz egy lapáttal. Na, a panaszkodásból ennyi bőven elég. :) Most már jobban érzem magam.

Nolasyn Rózsái. Ez a név egyelőre szerintem senkinek sem mond semmit, de asszem rátaláltam a megoldásra, amivel megakadályozhatom a szürke urakat abban, hogy elvegyék az időmet a Barátaim Virágainak ápolásától. Csajok, ezennel nőegyletet alapítok. : ) A fent nevezett Rózsák lennénk mi, havonta legalább egyszer összegyűlnénk, és hímeznénk, sütizénk, jókat fecsegnénk, és a lényeg, hogy együtt töltenénk az időt. Eredetileg egy hímző nőegyteltre gondoltam, de nem csupán hímzásből fog állni. Az első találkozót még nem tudom, hogy mikor lesz. De nagyon szeretném, ha mind itt lennétek, nálunk, és körbeülnénk a szobában, és közben jól éreznénk magunkat, megosztva egymással azt, ami az egyik legértékesebb: az időnkent. Mit szóltok?

Nincsenek megjegyzések: