2007. február 7., szerda

Süt a Nap! : )

- Köszönöm. Jól vagyok...- valószínúleg így fogom kezeni jövőhéten a szakmai kézségfejlesztésen a mondatom. Aztán hirtelenjében azt se fogom tudni, hogy hol folytassam. Minden rendben van újfent körülöttem, ma 11ig aludtam, szal, nincs okom panaszra. Rend van. El se hiszem, de hosszú idő óta először megint rend van. (persze a rend fogalma nálunk mást takar)
Mitsuko történetének is megvan a teljes cselekményterve, várhatóan fel is fogok tenni belőle részleteket, leginkább folytatást. Nekem tetszik. Ha másnak nem, az se baj. Ez is Nolasyn része. Egyszer majd elmesélem Nolasyn valódi történetét is. Egyszer... És én állni szoktam a szavam...
Süt a Nap... azok a randa felhők arrébb kúsztak. (máskülönben szeretem a felhőket is, de ezek nem a kedvenceim közé tartoztak...)
Süt a Nap! Ennél nem is kell több...

Nincsenek megjegyzések: