2012. január 8., vasárnap

Rom-pom-pom

 Nagyon büszke vagyok a Húgomra! Tegnap átment jogból, míg az évfolyam jelentős része elhasalt. És míg a Húgomat folyton piszkálják, lenézik, hülyére veszik stb, stb... addig neki bizony sikerült. Talán ezen el kellene gondolkodni...

 A mi időnkben is bukta volt a jog. A szívás az, ha elsőre nem sikerül, azt általában megjegyzi a tanár és volt olyan csoporttársunk, akit féléveken keresztül folyamatosan buktatott és az utolsó pillanatban engedte át... Sosem szóbeliztem nála, mindig írásbelin voltam (négy féléven keresztül boldogított minket jogi oktatással a családjogtól a szociális jogon át egészen EU jogig...) és igen... mindig 5 lett... hát igen, okos vagyok :D Vagy a karmámnak köszönhetően az én papírjaim mindig az asztalra estek...

 Na már csak az egészségtan lesz nehéz (amikor én végeztem a szakot, akkor egy pasi tanított minket, akinek az első (és utolsó) csoportja voltunk, nem nagyon tudott mit kezdeni velünk. Nem is ment a tanítás... :P Húgomék tanárnőjéről hírből hallottam más évfolyamoktól... Remélem sikerülni fog. Ha ez meglesz, akkor a viszgaidőszak további része már séta-galop lesz. Okos az én Húgocskám... hiába szeretik a földbe döngölni...

 Csak így tovább, Hugi! 


Nincsenek megjegyzések: