2007. október 24., szerda

Egy egér(ke) kalandja a villamoson

Majdnem összenyomta a tömeg, de szerencsére végül megúszta épp bőrrel. A gazdája szerint beosont a táskájába, és még szerencse, h nem a kigyója mászott be potyautasnak...

Délelőtt Hugi is itthon maradt, így végre megnéztük a Holiday című filmet. A borongós időt kellően ellensúlyozta a film könnyed bája. Aztán mentem oskolába, találkoztam a vonaton Jankával és Bettivel. Filmekről és könyvekről csevegtünk. Aztán szoc.pszichon filmet néztünk az emberi viselkedésről. Érdekes volt. Aztán hazajöttem, Béluci feljött, majd elmentünk egy boltba, teafüvet venni. Szereztem két macskás hűtőmágnest, nagyon aranyosak. Aztán készültem kicsit a holnapi előadásra. Mivel reggel vonatsztrájk lesz, alaposan el fogok késni a suliból...

Nincsenek megjegyzések: