2008. január 10., csütörtök

Bagoly

Tegnap kiolvastam a Csillagport, nem tartott sokáig, könnyed kis mese és megintcsak nem szabad összehasonlítani a filmmel... Mivel bizonyára akadnak, akik elakarják olvasni, ezért nem is írom le a véleményem... (De ha valaki már látta a filmet, akkor ne olvassa el a könyvet...)

Aztán már nem is tudom meddig hánykolódtam, s amikor nagy nehezen álomba merültem, furcsa képek tódultak lelki szemeim elé. Minden éjjel álmok tengerében fürdőzöm, a Hold változékony alakja világítja be Tündeföld végtelen területét.

Igazából nem vagyok még olyan túl jól, pedig éjjel sok mindenen járt az agyam, de hamar kifáradok, most megyek, és alszom mégegysort.

Morag, nem gond, ha írsz kommentet! Örülök neki...:)

1 megjegyzés:

Morag írta...

Yupeee!Csak, hogy megint írjak vmit...xDxD
Küldök gyógypuszit, én már nagyjából meggyógyultam.