2008. január 21., hétfő

Kellemesen elfáradtam edzésen. Nem voltunk sokan, de pont annyian, amennyien járkálás közben is tudunk kardozni. Elhatároztam, h holnap délelőtt lemászom az udvarra és gyakorlok kicsit. Krisztinke nem volt, így Bélával voltunk párban a pusztakezezéses részben, így is sikerült elszórakoztatnunk egymást. :) Legalább nem vörös a csuklóm, mint amikor a múltkor Pix-szel gyakoroltuk a szabadulási technikákat, s a végére lenyúzta a bőrt a kézfejemről. Bemelegítéskor Bélát cipeltem a hátamon, meg a vállamon, meg a karomban... Utóbbi viccesen nézett ki. Aztán kardozás, meg üőfával püfföltök egymást, innen már a szokásos történet, párbajok, s csata. Az ehavi téma a fegyver. Van kb másfél hetem februárig, h megírjam.

Tomival pszichóztunk 11től kb fél 5ig (holnap szigorlatozik...:S), most agyilag zombi vagyok, s nem is szaporítom tovább a szavakat, a betűket stb. Meg éhes is vagyok, ma nem sokszor ettem, edzésre is majdnem korgó pocival mentem le, teljesen lefoglalt a pszicho. Nem bánnám, ha most csak úgy készítene nekem bárki is egy szenyót... De ilyen kilátásaim nincsenek, így majd kreálok egyet magamnak.

Nincsenek megjegyzések: