2008. október 12., vasárnap

A fióka kirepül a Fészekből

Bármily hihetetlen is, de holnap már Október 13-át jegyeznek a naptárak. Nekem pedig jegyem van holnapra egy gépre, ami feltehetőleg minden hétfőn 18:20kor száll fel a ferihegyi kifutópályáról. De ma még vasárnap van. Itthon vagyok, Családom körében. Csodálatosan süt a Nap, az Ősz szépsége mélyen megérinti Lelkemet.

Reggel a National Geographicon néztem egy műsort a kardszárnyú delfinekről. Lenyűgözött, de egyben nyomasztott az, amit láttam. Egy tucat gyilkos bálna megtámadott egy szürke cetanyát a borjával. Az egész incidens a kis bálna életéért zajlott. Az Anya kétségbeesetten igyekezett védeni a gyermekét, míg az orcá-k két részre oszlottak, és míg az első hat a támadásban ügyködtek, ők pihentek, és mikor társaik elfáradtak, akkor leváltották őket. Hihetetlen, hogy mennyire szervezett volt a támadás. De végül a szürke bálna és kicsinye megmenekültek, mert az Anya kitalálta, hogy a sekélyebb vizek felé tereli a gyermekét, ahol már nem tudtak kellő energiával támadni a kardszárnyú joszágok, mert húsz méter mély víz nem elég a kellő felgyorsulásra. A harc több órán keresztül folyt. Végül az Anya nyert. Elképesztő bátorsággal nézett szembe sziláival a gyilkos bálnák éles fogaival szembe. És a Sors különös véletlene, hogy mindez Anyák napján történ.

Kicsit úgy érzem magam, mint a fióka, aki megkapta a szárnyait, és elmegye világot látni. De milyen jó lesz Hazatérni...

2 megjegyzés:

Lun írta...

Namárié! Jó utat holnapra!
Remélem biztonságban megérkezel majd!

Írtam két új darabot a történethez, remélem tetszeni fognak! Bocsi, hoyg lenyúltam az öreg mindenes karakterét, de beindult az agyam...

Legyél sokat MSN-en, ha lesz neted... Kíváncsi leszek mindenre...

Na... jó készülődést! És vigyázni magadra...

Névtelen írta...

Én is néztem, és hasonló állapot itt is. Bár én Orca párti vagyok általában. De Norvégiáról általában hasonló. Főleg, hogy mi itthon ma szülinapoztunk.