2011. január 25., kedd

FSZEK

Koraeste visszavittem a tankönyveimet a Fszek-be. Bár tartottam attól, sokan lesznek, de tévedtem. Kifejezetten nyugalom volt, pedig még csak hat óra magasságába járhatott az idő. Bizonyára a vizsgaidőszak végét jelzi, hogy nem botlok lépten-nyomon diákokba, ismerősökbe, évfolyamtársakba. Egyébiránt, a kölcsönzött irományok roppant nehezek voltak, öt vaskos kötet, zömében közgazdaságtan és annak ágai. Leadtam őket a pultnál, majd kedvemre válogattam a könyvek között. Szeretek a fővárosi Szabó Ervin Könyvtárba járni, az a rengeteg könyv mind csalogat, hogy gyere és olvass el! Amikor a roskadásig telt polcok között járok, szinte érzem a könyvek történetei mögött megbúvó írók Lelkeit. Hiszen ők megörökítettek egy-egy darabot magukból. Ilyen-olyan történetekkel, de valamit letettek az asztalra az utókor számára. (Nyilván a tartalom minősége más kérdés...) Olyan, mintha a könyvek maguk is élnének a könyvtárban. A könyvtár munkatársai tisztelettel kezelik őket. Minden könyvnek pontos helye van és minden egyes példány számon van tartva. Hát kell ennél több a tudásszomj csillapítására?
Morag, valahol ott megbújik az ihlet is!
Képek a filozófia olvasóteremről, csodálatos!

Ide kattolva pedig további páratlan szépségű olvasótermeket nézhettek meg a világ számos pontjáról!

2 megjegyzés:

Morag írta...

Jè, USA-ban van konyvtàr? :P
Rio viszi a pàlmàt!

Ninares írta...

Morag, az USA-s megjegyzésed ultralike!