2008. április 22., kedd

Rövid életjel a mai napból. Eddig igen szorosan telt a program, lehet, h este el fogok aludni a színházban. Reggel elaludtam... Tiszta ciki, de 8kor ébredtem fel. Anyukám segítsége nélkül nem készültem volna el, így csak fél órát késtem a könyvtárból. Nem tudtam 10ig maradni, 3/4-kor le kellett lépnem. Szociócsoport, csapatépítő tréning... :) Minden úgy ment, ahogy kellett. Nem hiába, három félév szakmai kézségfejlesztés áll a hátam mögött a legjobb személyiségfejlesztő tanár kezei közül kerültem ki. Ez a mai "profi" vezetés az ő érdeme is. Aztán gyakorlatfeldolgozó szeminárium, ahol túl sokáig hagytak szóhoz jutni... de erről most nem írok, majd legközelebb, amikor rendszerve szedem a gondolataim a közoktatással kapcsolatban. Most éppen egy másik beadandót készítettem el, közben az előttem állók zh-k száma nyolcra emelkedett. Mostanában elég nyűgös vagyok, ráadásul, egy Barátom társaságát kell nélkülöznöm egy hülyeség miatt. Dehát, ha büszke, akkor nem tudok vele mit kezdeni. (Talán kicsit én is az vagyok...) Holnap változatosan zsúfolt napom lesz, a csütörtökről nem beszélve, és pénteken végre megtudom, miből írok zh-t gyermekvédelemből. Mostanában elég magamalatt voltam, s lehet, h még leszek is, elég nyűgös egy hónap elé nézek, de most megint visszaszereztem az irányítást, kézben tartom a dolgaim. Csak nem szabad hagyni, h a félelem lemászon a falról. Most mennem kell, drámapedagógia gyakorlat - színházlátogatás... :)

Nincsenek megjegyzések: